Saturday 22 September 2012

TRIAL SPM is over !

Hye and Assalamualaikum kepada pembaca blog Hani yang tak seberapa ini *lambai tangan* .

Meh dekat sikit nak bisik sat , "kita dah habis Trial !!!!" hihihi . Alangkah happy nya aku bila dah habis trial . ni baru habis trial belum habis SPM lagi , entah mcm mana ghopee lerr kalau aku dah habis SPM . haha .

tiba tiba ada satu suara yang menjelma entah datang daripada mana and tiba tiba menjerit ,

                 "HEYYY HANI ! baru baru habis trial ,bukan habis SPM ! jangan nak bersenang lenang !
     HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA "

Okay Suara tu amat menakutkan , dengan gelak dia lagi *menggeletar*. wait , Apa aku cuba merepek sebanarnya ni ? apa motif sebenranya ni ? haa mcm ni lah jadinya kalau takda idea nak tulis apa dekat blog haha . Tapi apa yang utama sekarang aku nak bagitahu TRIAL SPM dah tamat ! *ada org kisah ke hani?* haha kbai .

At last , doakan okay kejayaan aku dalam SPM ini . Doa korang amat diperlukan :') 

1 comment:

  1. selamat berjaya Kak Hani..... ana doakan kak hani dapat full A kak hani pun doakan lah Ana ye tahun depan UPSR ... :)

    ReplyDelete