Saturday 1 December 2012

FREEDOM !!


Hye and Assalamualaikum, 

Alhamdulillah, saya sudah habis SPM . Saya bukan budak sekolah lagi, ecehh berlagak dia . haha . Aku habis SPM pada 28 Nov , aku akhiri dengan paper Account . Alhamdulillah , semuanya okay . Soalan this year memang agak susah susah , result nak ambil nanti dah sah menggeletar kahkah , ku redho jelah apa yang tejadi . Apa orang kata , dah usaha then tawakal ajelah :) asalkan kita dah berusaha . 

Hm macam macam perasaan yang ada bila nak tinggalkan sekolah , mula mula memang excited gila . Tapi kalau difikirkan balik , memang agak sedih jugak lah nak tinggalkan sekolah , terlalu banyak kenangan yang pahit manis masin tawar dekat sekolah tu . Kawan kawan yang selalu bergelak ketawa , stress bersama , gila bersama semua tu mungkin dah berkurang sedikit . SEDIH OKEY ? haha . Even kita akan jumpa lagi kawan kawan tu but i think , school is the best ever moment !!

Cikgu yang comel , yang sporting semua dah tak akan mengajar lagi , lagi lagi cikgu Kinah . Hee sayang cikgu tu, ,memang dah rapat dengan dia since aku form 2 lagi . Hm So, bila dah akhir sekolah ni aku pun terfikir nak kasi something dekat group aku , The best ever group ! so ni lah yang aku bagi diorang , card yang dipenuhi dengan gambar kami berenam and ada sedikit ucapan daripada ku dibelakang card :D cantik tak ? kehkeh .




Cantik tak ? hehe .

Yeah GZ nama group aku ,kalau nak cerita macam mana nama GZ tu tercipta memang panjang and sangat lawak . So GZ, memang group sangat lawak and gelak tak pernah nak berhenti , Tapi kalau dah serious , semua akan serious , wuu akan rindu semua tu , Love you guys !

thats all for today , nantikan entry seterusnya ! * mcm bagus je * haha

No comments:

Post a Comment