Friday 22 June 2012

Make Me Crazy !

Hye and Assalamualaikum ,

Make me crazy ? why ? okay actually aku tengah dalam keadaan mood yang sangat tidak stabil . Kejap sedih , suka , stress , geram semua semua mood yang datang TAPI aku masih waras taw :D . Biasa lah bila dah nak pertengahan tahun ni , segala pentaksir segala pemeriksa sana sini datang , so segala kerja kursus kena hantar secepat mungkin . cikgu stress kami apatah lagi :O boleh dikatakan nak pecah kepala lah juga ! Tapi dengan berkat pertolongan kawan kawan dan cikgu Alhamdulillah dah siap juga assigment account ku ! *sayang kawan kawan kita* hihi .

Okay nak talk about SPM ! hmm kalau dikira kira kan tinggal dalam 4 bulan je lagi ~ Ya Allah mengiggil tangan , otak , dan perut aku ni ! belum ditolak hari raya lagi ? enjoy dah seminggu kat situ , tolak itu tolak ini aku rasa tinggal berapa hari je lagi . makan pun tak selera dah , kejap ada kejap takda selera :( Okay aku memang sedang berusaha sedaya upaya yang mampu , korang doakan yee yang terbaik untuk aku :)

Ya Allah , Kau permudahkanlah segala urusanku , kau permudahkanlah aku untuk mengingati , dan aku memohon kepadamu Ya Allah berikanlah kejayaan kepadaku , Sesungguhnya engkau maha berkuasa .

-Amin-


2 comments: