Saturday 9 June 2012

Phone Rosak :(

Hye and Assalamualaikum

Aku update blog pepagi ni sebab tak boleh tidur punya pasal ! now , pukul 3:00 pm nyaaahh . Huwaa nak menceritakan handphone aku rosak , entah kenapa tetiba ter-OFF sendiri then tekan on tak boleh buka dah :'( handphone aku biasa je , Corby 2 . Walaupun biasa , tapi aku tetap sayang ! beli guna duit aku :(

Dear phone,
kenapa awak buat kita mcm ni ?! kita sedih taw , baru last month kita tukar baju awak , kita tukar screen protector nak bg awak tak calar calar kita tukar mcm mcm dekat awak taw lepastu awak buat hal tinggal kan kita mcm tu je :( eee sedih taw ! *mcm putus cinta je* haha .

Aku dah bedah dia , buka sini buka sana , suntik dia dgan charger tapi dia still tak boleh bernyawa :( dah jadi doctor paling hebat dah dalam bilik tu . aku punn apa lagi , bgtahu mama bgtahu papa semua and and tetiba papa kata ,

"urm nanti beli baru lah, birthday Hani pun dah nak dekatkan"

eh ? eh ? betul ke ni ? papa mcm bg hint ohh ! hihi aku pun tersengih sengih jelaaa . So Corby ,kenapa awak buat kita mcm tu ? kita terpaksa dah curang dengan awak , hehe tinggalkan awak ! HAHA :p

Handphone apa lah agaknya papa nak belikan , adakah ~


samsung ? :p *kurang pasti*


blackberry ? *i hope* :p


or this ? HAHA *eee taknak taknak*

wait and see je laa :)

-bye-

No comments:

Post a Comment